Τρίτη 9 Νοεμβρίου 2010

ΑΙΤΗΣΗ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗΣ ΑΠΟ Δ.Σ. ΣΥΛΛΟΓΟΥ

Σουλίδης Λάζαρος
Αιρετός Π.Υ.Σ.Π.Ε.
Ν. Ημαθίας
Βέροια 03 Νοεμβρίου 2010


Προς
τα μέλη του Δ.Σ. του Συλλόγου Δασκάλων - Νηπιαγωγών και Ειδικοτήτων Ν. Ημαθίας



Αγαπητοί συνάδελφοι,

Ύστερα από την εκλογή μου ως αιρετός εκπρόσωπος στο ΠΥΣΠΕ Ν. Ημαθίας, θεωρώ πως είναι απόλυτα συνδικαλιστική πράξη η παραίτησή μου από το Δ.Σ. του Συλλόγου Δασκάλων - Νηπιαγωγών και Ειδικοτήτων Ν. Ημαθίας και σας παρακαλώ να την κάνετε αποδεκτή φροντίζοντας για την άμεση αντικατάστασή μου από τον επόμενο εκλεγέντα για το Δ.Σ. με το ψηφοδέλτιο της ΠΑΣΚ.
Θεωρώ μέγιστη τιμή για μένα τη μέχρι σήμερα συνεργασία μου με όλα τα μέλη των Δ.Σ που συμμετείχα ως εκλεγμένο μέλος και σας διαβεβαιώνω ότι, όπως πάντα, θα είμαι στη διάθεσή σας, υπηρετώντας έτσι το κορυφαίο για εμένα συλλογικό όργανο σε επίπεδο νομού, που είναι ο Σύλλογος Δασκάλων Νηπιαγωγών και Ειδικοτήτων Ν. Ημαθίας.

Με βαθιά εκτίμηση και σεβασμό,



Σουλίδης Λάζαρος
Αιρετός Π.Υ.Σ.Π.Ε.

Δεν υπάρχουν σχόλια: